معرفی کتاب
سینما اسلام20012
تحلیل سینما از دیدگاه ادیان
درباره وبلاگ


به نام خدا این وبلاگ گروهی چکیده ای از دریای مواج سینما است که انشالله درصدد نشان دادن نقش پررنگ ادیان در رسانه ها به ویژه سینماست .دور هم جمع شدیم تا به یاری خدا روشن کننده ي چراغی باشیم دراین راه تاریک وپر پیچ وخم . تقدیم به روح پر شکوه شهدا
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:7 :: نويسنده : هنرمندان متعهد

 

بی شک یکی از تفریح ها وسرگرمی های همه ی ما تماشای سریال، کارتون،فیلم های تلویزیونی وسینمایی است و ساعات زیدی از شبانه روزمان را صرف دیدن این برنامه ها کرده و ازدیدن آن ها لذت ی بریم. اما شاید هیچ گاه به این موضوع فکر نکرده ایم برنامه ای که ما با کمال میل تماشا می کنیم و ازآن لذت می بریم هدف و رسالتی صهیونیستی را با خود دارد! و دشمن از ساخت این برنامه ها اهداف شومی را دنبال می کند.

برای روشن شدن این موضوع باید بدانیم که فیلم ها و کارتون هایی مثل یانگوم، ارمیا، ماتریکس و... از برنامه های ساخته شده توسط کمپانی یهودی هالیوود است که با برنامه و هدف خاص خود به خوصوص مبارزه با اسلام و مقابله با آخرالزمان، برتری یهود و ساخت سرزمین موعود ساخته شده اند.

برای آگاهی از این اهداف مطالعه کتاب اسطوره های صهیونیستی سینما را به شما پیشنهاد می کنیم. کتابی که با نگاهی موشکافانه تمامی اهداف این کمپانی ها را برای شما بررسی کرده است.

اسطوره های صهیونیستی در سینما نلم اثری است سعی در شناسایی همه ی نشانه ها و نمادهایی دارد که سینمای غرب با وام گرفتن از معتقدات، باورها، تعصب ها، اهداف و خط مشی یهود و صهیونیسم آن ها را در آثار سینمایی و تلویزیونی به تصویر کشیده است.

بی گمان فیلم های یاد شده در این کتاب در برگیرنده ی تمامی آثار ارائه شده در یکصد سال فعالیت سینمایی نیست، بلکه بیان مصادیق و نمونه هایی است که امکان بررسی و تحلیل دقیق تر و دگرگون را برای علاقه مندان به مطالعات فرهنگی فراهم می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • تقدیم به تنها عشقم
  • ردیاب خودرو

  •  تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سینما در خدمت اسلام و آدرس cinemaeslam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 19546
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1